Barviti rogovi začenjajo novo življenje

Portalu Dom in Stil sledim že nekaj let, zato sem z velikim veseljem sodelovala v njihovem izzivu Belo/črno. Tokrat so povabili mene in Anito z izzivom krašenja lovske trofeje. Sama se podobnega projekta ne bi nikoli lotila, saj so sami rogovi in pripadajoče lobanje precej strašljivi; če me spomin ne vara, sem pred leti celo nekaj podobnih trofej s podstrešja prijazno odstopila sosedu lovcu.

Ampak izziv je izziv in izbiranje barvnih shem ter postopkov dekoriranja je bil čudovit ustvarjalni proces, v katerem sta nastala dva res lepa dekorativna kosa, ki ju bom z veseljem uporabila.

Velik čar projekta pa je bilo tudi sodelovanje z Anito, s katero se vedno ujameva, in to proces še olepša. Sicer si rogov nisva razkrili do zadnjega (ker se nisva hoteli ‘okužiti’), a vseeno so bile spodbude in pogovori o različnih zamislih in tehnikah zelo plodni. Sodelovanje pri projektu je bila čudovita izkušnja in jo priporočam vsem z ustvarjalno žilico. Lepo je razmišljati o nečem novem in iskati rešitve zunaj standardnih okvirov. Če ob tem lahko v dobri družbi popiješ še kavico ali dve, je užitek še toliko večji!

Spodaj si lahko ogledate postopek dekoriranja rogov in končni izdelek.

Na koncu si pa ne pozabite ogledati še Anitinih rogov in portala Dom in Stil, ki je pravi vrelec kreativnih idej.


Pobarvani rogovi

Ko sem določila barvno shemo, sem zmešala želene odtenke turkizne in rožnate akrilne barve ter jih prebarvala.

Potrebovala sem: rogovje, brusni papir, akrilne barve, čopič, lahko tudi brezbarvni lak.

Postopek:
1. Rogove sem najprej razstavila, dobro očistitila in oprala v vodi z dodatkom sode bikarbone. Podstavek sem nežno pobrusila, da sem odstranila umazanijo in sloj laka ali barve.

2. Dobro posušena podstavka sem pobarvala v nežnih pastelnih odtenkih.

3. Nato sem se lotila barvanja rogov. Zaradi zgrbančene podlage, je bilo parvanje nekoliko bolj zahtevno, a nič manj zabavno.

4. Pobarvane in posušene rogove sem pritdila nazaj na podstavek. Za večjo zaščito sem jih še pošpricala s prozornim lakom.


Volneni rogovi

Za volnene rogove sem izbrala volne različnih barv in tekstur v enakih barvah, kot sem prebarvala zgornje rogove. Niti sem preprosto navijala drugo za drugo.

Potrebvala sem: rogove, volneno prejo različnih barv in debelin, lepilo ali lak za nohte.

1.Očiščenim rogovom sem začela pri vrhu enakomerno ovijati volno. Pazila sem, da se niti niso cikcakasto prekrivale.

2. Ko se mi je zdelo, da bo ene barve dovolj, sem odtrgala volno in nadaljevala z naslednjim klopčičem volne. Pri prehodih sem se morala najbolj potruditi, da so bili lepo urejeni in zaključeni. Da se mi nitke ne bi odvijale, sem si pomagala s kaplijico lepila.

3. Ko so bili rogovi oviti, sem zaključno nitko sem skrila pod zadnji omot ter jih privijačila nazaj na podstavek.

Končane rogove sem uporabila za kotiček z nakitom. Na volnene rogove sem obesila verižice, na barvane pa nataknila prstane. Za piko na i sem si ustvarila še ilustracijo, ki povezuje kotiček vceloto in me vsak dan opominja, naj bom natančno takšna, kakršna sem.


Več o izzivu Belo/črno si lahko preberete tukaj.

Komentiraj