Liebster award

Se vidi, da sem še čisto “frišna” na blogerskem področju, zato sem danes ob Anitini nominaciji prvič slišala za to nagrado.

In kakšna so pravila te igre:
1. Zahvali se osebi, ki te je nominirala in objavi povezavo do njenega bloga.
2. Navedi 11 dejstev o sebi.
3. Odgovori na 11 vprašanj, ki ti jih je zastavil nominator.
4. Z Liebster Award nagrado nominiraj 11 drugih blogerjev, ki imajo manj kot 200
spremljevalcev. (Uf a ni to malce preveč, sej se bomo vsevprek nominirali? :))
5. Sestavi 11 vprašanj, na katera bodo morali tvoji nominiranci odgovoriti.
6. Nominirancem na njihovem blogu napiši komentar in jih obvesti, da so bili nominirani.

Draga Anita, najlepša hvala za nominacijo, tudi jaz zvesto in z veseljem prebiram tvoj blog.

11 dejstev o meni

1. Sem mama 3 otrok
2. Sem takšna kot je moja frizura: mladostna, živahna, včasih navihana, drugič polizana, blond (ko mi to prav pride)
3. Rada se igram
4. Hitro govorim … ampak res hitro, tako kot formula 1
5. Pišem kolumno za časopis Idrijske novice
6. Rada programiram
7. Moja najljubša vadba je joga
8. Ne maram čokolade
9. Ne maram biti sama
10. Obožujem morje
11. Rada kampiram


Vprašanja, ki mi jih je zastavila Anita:
1. Ura, ko greš običajno spat?
Sem prava sova in grem zelo redko spat pred 1o zjutraj.

2. Najljubša prostočasna dejavnost?
Kaj je že to prosti čas? No tu pa tam ukradem urico in kofetkam s prijateljicami.

3. Film ali knjiga?
Trenutno nimam ne za filme ne za knjige dovolj časa. Rada pa gledam nadaljevanke(Downton Abbey, The good wife, The big bang theory,..)

4. Najljubši zajtrk?
Karkoli mi pripravi moj najdražji … tudi če je samo kava in piškoti.

5. Nikon ali Canon?
iPhone 🙂

6. Najljubša roža?
Uff, trenutno orhideje, ker mi tako lepo cvetijo na oknu.

7. Bi zase rekel/la, da si srečen/na?
Zelo sem srečna!

8. Pogledaš film do konca ali prej zaspiš na kavču?
Vedno pogledam do konca in potem ne morem zaspati.

9. Je vikend za žur ali za počitek?
Za žur z otroci.

10. Najljubši koncert, ki si ga obiskal/a?
Leteči odred, ker sem tam spoznala moža.

11. Najljubša knjiga?
Pika nogavička – včeraj, danes in jutri.


Spremljam veliko blogov .. predvsem tujih in to takšnih, ki imajo več kot 200 followerjev.
Med domačimi blogi, ki bi spadali nekje v to kategorijo so:
coolkidzcooltrips
rene in enej rock stars
annabella
petrainpika.
hook4us
whatislove

Drugače pa na slovenski sceni rada spremljam še:
pepermint, 100%suzi, studio13, ujeti-trenutek.com, iva novak,..pa še bi se kaj našlo.

Moja vprašanja:
1.Katere so bile tvoje najbolj nore počitnice?
2.Kdo je bil/a tvoja prva ljubezen?
3.V šoli si bil/a?
4.Katerega zvezdnika bi rad/a povabil/a na večerjo?
5.Kaj bi mu skuhala?
6.Kaj je tvoja najslajša pregreha?
7.Kdaj si najbolj happy?
8.Vlak ali avion?
9.Slovenska ali Italijanska kuhinja?
10.Najljubši umetnik?
11.Najbolj kontroverzna tema?

Eto to je to. Moje prve Liebster nagrade. Ste kaj novega izvedeli o meni? Tudi če ne pišete bloga, bi bila zelo vesela vaših odgovorov na moja vprašanja .. dajte jih v komentar in bom ful ful happy!

 

2 thoughts on “Liebster award

Komentiraj